CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, April 20, 2009

salam..

salam....
thanks for sape je yg sudi baca blog ni... percubaan pertama nk buat blog.. wawawawa

mai kome bkenalan ngn empunya blog ek..
nurul nadia binti zainuddin yang berumur 19 tahun ( xcukup ag) n skrang study kat IPGM Kampus Tuanku Bainun, Penang...
insya allah, bakal menjadi pendidik anak bangsa.... (atau singkatannya cikgu ler..)
aminnnnnn... cita2 ku sejak kecil nih tau??

n yg paling penting..... nk bgtau something niii...
26 disember 1990 is my befday!!! wawawawawa nak adiah k???
walaupun org cop befday aku agak malang dek kerana tarikh tsunami yg melanda Acheh..
tacing arrr... tp xkisah ar.. aku syok jadi adik ni... ke mana2 pon, aku selalunya kan jadi yg paling kecik.... heheheheh...



MY
PICTURE...

( perasan kiut lak die ni....
hahah)





emm... meh story skit psl family lah....
my abah n mak bekerja sbg police.... bangga gak r jd anak polis ni...
tp mak bapak aku xbagi jd polis ar.. agak lasak n dorg kata xde rehat..

yg paling aku syg...
my adik laki ( MOHD. IZZAT ZULFIKRI BIN ZAINUDDIN) yg ngam n kamceng gler ngan aku...
walaupon slalu bgaduh dulu2, tp ktorg sgt2 rapat...
sampai kdg2 org ingat die pkwe i tau... hahahhah












gmbar my big family
in kedah
..










ada nyang, tok, mak, makngah n his husband,
maklang n his husband, pak ndak n mksu yg masih single.....
n ada gak gmbar cucu2 yg terdiri dari aku, adik n 2 sepupu tercayang ( anah n haziq)
time raya 2008.. =)


emm.. lastly..,.......................



sape kah gerangan manusia ni???
SHAHRUL FAIZ....
the special person in my heart..
of coz
MY GEWE!!!!!!!!
heheheh

gmbar time raya ngan parents die..
nnt story ag... (jgn marah ye gmbar anda diletakkan disini) =D

0 comments: